Baah!!

Jag känner att jag är väldigt opepp på att skriva i bloggen för tillfället... Jag är bara väldigt seg >.<

Lisa och Loakim åkte hem vid 11:00 båda två. Jag har gjort typ ingenting utom att plocka ihop sängarna och bäddat...

Jag ska nu duscha och klockan sex ska vi till Nina och äta. Halv tio börjar Michael Jackson - This is it på Rigoletto!! Då sitter mamma och jag där beredda ^^

På konserten igår fick jag kål btw!! Istället för blomma xD Nej, det såg ut som en blomma, me det var kål... Asså som typ vitkål, fast annan sort. Det luktar väääldigt mycket kål när man sticker näsan i den (a) Men väldigt fin är den :D


Min skärm är tydligen mycket ljusare än de flesta andra skärmar så bilden är säkert mörkare hos dig än hos mig...

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0