Beslutsångest =( och ändrade planer

Oj oj!!

Nu känner jag mig lite småstreddad kan man väl säga. Jag hann inte skriva igår efter bion. Eller efter det att jag kom hem överhuvudtaget. Jag fick springa och stressa överallt igår.

Filmen var hur bra som helst. jag såg alltså den nya svenska filmen Prinsessa.

Men nu är gårdagen över och dagens problem har varit beslutsångest...

När jag var i skolan var jag glad, onormalt glad vill säga. Varför vet jag inte... =P Men när jag kommer hem så får jag två problem och lika mycket beslutsångest!!

En av mina älskade kusiner med familj kommer i helgen. Min favoritkusin får jag väl säga ^^ Jag har inte träffat de på ett tag och såg så mycket fram emot att få göra det...

För en dryg timme sedan ringer Nora och frågar vad jag ska göra i helgen. Ouch! Jag frågar varför och hon undrar om jag vill följa med på kryssning till Riga fredag till söndag. Som jag inte ens behöver betala för =O Rätt najs att Eva, mamman i den familjen jobbar på resebyrå. MEN!! Mina kusiner kommer ju... Jag säger att jag ringer tillbaka efter några minuter, jag måste rådfråga med mamma först.
Hon hjälpte ju inte mycket. Det är det bara du som kan bestämma... GAAAHH!!

Tio minuter och n kopp te senare ringer jag Eva och säger:
"Jag ska med till Riga" Ett tyst jubel hörs från Julia och Nora i bakrunden.
Jag säger god natt till mamma och går ner för att börja på min artikel om Ban-Ki Moons besök på Kulturama.

Jag läser min mail och ser ett mail från Jens. Jag ska välja en klassiker på engelskan. Två av de har jag hemma och kan läsa vid annat tillfälle. Då måste jag bestämma om jag ska läsa Twelfth Night eller Lady Chatterley's lover.
Båda verkar väldigt bra, men jah ska se om jag får tag på Jens imorgon så får jag rådfråga meed honom.

Ååh!! Jag orkar inte.

Imorgon ska jag fota på elevhälsodagen. Hoppas att det blir bra bilder.

Nu ska jag skriva artikel.

God natt och sov gott

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0