=)

Okej, det verkar väl gå bra med uppdateringen än så länge...


Men herregud!! ag är så uttråkad, jag borde fixa med mina bilder så jag har något att visa Mikael imorgon... Men inte sjutton kan jag koncentrera mig... Jag får jobba med bidlerna i Photoshop i skolan imorgon =)


Btw så ska jag och Jennifer fika på muffinsfabriken imorgon =D Mums ^^ Jag bjöd sist, så imorgon bjuder Jennifer. Det blir ju inte helt fel!!


Imorgon kväll ska jag på bio också. Jag ska se Prinsessa!! Mamma såg den för ungefär 2 veckor sedan och blev typ halvt om halvt frälst... x) Det var jag som sa först att jag ville se den så hon passade på att se den när jag inte var hemma -.- Men hon tyckte att vi skulle se den igen. Resultat: Jag, mamma, Ellen och Nina ska se den imorgon på Filmstaden Söder.


Jag kom på om en film som Martina tipsade mig om för ganska länge sedan som jag såg. Fired Up heter den. Den var bra faktiskt. Lite gullig sådär ^^


"We are crashing. We, we are crashing"


Säkert bara Martina som fattar, men det är kul ;)


Kram<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Bästa filmen juuu. Prohabididido !

2009-10-05 @ 23:34:29
Postat av: Kristin

How did they not understand? I even said it in spanish...

2009-10-07 @ 23:31:48
URL: http://thelittleplace.blogg.se/
Postat av: Puck

"Did we like crash and come to heaven?

No, cause then we would hade heard We are chrashing, We, we are crashing!!!"

or something like that. Ägande.

2009-10-15 @ 23:12:08
URL: http://puxs.blogg.se/
Postat av: Kristin

Visste inte att du också sett den ^^ Haha!!

2009-10-22 @ 07:51:53
URL: http://thelittleplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0