Fotolektion!!

Nu sitter jag vid datorn och redigerar bilder.

Nästan helt klar nu =D
Som jag sa igår så var jag ganska missnöjd med mina bilder till dokumentär uppgiften vi fick... MEEEN!! Jag var ju såklart tvungen att visa Mikael att jag faktiskt jobbat när jag inte kom till skolan. Så jag visade bilderna jag tog dom dagarna.
De jag hunnit redigera i alla fall. Vilket innebär nästan alla jag ska använda ^^
Hur som helst så sa att han tyckte dom var jättebra och att jag inte alls borde vara missnöjd. Så nu blev jag helt plötsligt nöjd när man fått bra kritik liksom =D
Sen är det väl delvis för att jag redigerat dem också, för utan redigering så suger dom verkligen xD
Haha!! Ska messa Jennifer snart. Hon har grafisk kommunikation.
Jag hör av mig senare.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0