Hungrig och seg? Check!!

God Morgon!! Jag gick upp för typ en timme sen ;)

Jag har kollat på ett avsnitt av True Blood!!^^ Det blev inget igår kväll för Mimmi kom hit :D Vi åt tortellini, pratade massa och tittade på Mamma Mia!! Hur mysigt som helst!! Jag har inte träffat henne på riktigt på jättelänge. Så kvällen blev lyckad ändå :)

Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag in till stan och möta Lisa från Eskilstuna som ska bo hos mig till onsdag när det är STORK på dieselverkstaden.(Typ musikkurs) Kvart i fyra kommer även Joakim. Ska bli väldigt kul att få träffa dom igen :) Det kommer fler senare som inte bor hos mig ^^

Jag fotade Axels ödla Kleo igår. Det blev några bra bilder. Missade dock när hon slickade sig precis under ögat. Men jag fick med tungan lite grann på en bild :D Det kanske kommer upp bilder lite senare. Jag kan inte lova något :P

Nu måste jag äta frukost. Jag är hungrig x)

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0