"I think there's someone at the door..."

Jag har precis duschat och ska alldeles snart sova ;)

Efter repet idag så var jag kvar inne i stan med Lisa, Joakim, Olof, Veronica, Amelia och Johan M. Först gick jag Lisa och Joakim till Windcorp på Odenplan och mötte upp resten som redan var där och lyssnade när Olof testade nya munstycken till sin sax. Jag såg lite fina horn som jag skulle vilja ha... Men jag har inte riktigt råd just nu :P

Sen gick vi vidare och till Amelias brors/Veronicas killes lägenhet och lämnade deras instrument. Efter det drällde vi omkring lite random på stan och hade trevligt. Innan vi skulle dra oss hemåt för att äta gick vi in på ICA på St: Eriksplan och köpte två kladdkakor som vi delade på^^ Smart värre ;) Men gott var det iaf :P Där köpte vi även två filmer. Charlie and the Chocolate factory och Speaking of sex.

På tunnelbanan fanns Sanna Bråding... *Intresseklubben antecknar*

När vi kom hem åt vi, köpte glass från glassbilen och tittade på Charlie and the Chocolate factory!!:D:D:D Det är en väldigt söt film och bra ^^ Vi började titta på den andra filmen, men den verkad så jäkla seg så vi sket i det och gick ner och lade oss istället x)

And here we are!

Imorgon ska vi käka lunch på McDonald's och träffa människorna som bor inne i stan igen. Fast vi har med oss mackor så vi inte behöver åka hem vid åtta för att äta.

På onsdag börjar vi inte förrän tre :O Så vi ska baka bullar ^^ Mumsfillibabba!!!! (a)

Jag pallar inte skriva mer.

God natt! Sov gott!!
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0