Make-Up

Hej hej!! =)

Jag kom på en lysande idé!! Martina i min klass ska påminna mig om att skriva i bloggen ^^ Så kanske jag kan hålla mig aktiv längre än jag gjort förut =)

Jag köpte nya skor igår på DinSko!! Jag är lite småkär kan man väl säga =D Men det är faktiskt flera som sagt att dom är snygga, så jag är glad!!

Har haft jättont i ryggen typ hela dagen >.< jag hoppas att det är över imorgon...

Just nu fixar jag lite med bilder i photoshop för imorgon. Någon typ av delredovisning av dokumentations uppgiften. Jag kan ju säga på en gång att mina bilder inte direkt är imponerande... =( Men det blir som det blir!!

Jag fuskar lite och sitter och tittar på en video med smink tips på youtube. Tror att jag ska "prenumerera" på den här tjejens kanal. Hon verkar lite hyper eller något xD men hon är Make-Up artist och sånt gillar vi. Hon ger åtminstonde på den här (http://www.youtube.com/watch?v=pjqLqJbgars&feature=topvideos) videon detaljerade beskrivningar av hur hon gör och det är väldigt bra!! =D Det är är en "Tinkerbell" sminkning. Alltså Tingeling!! ;)

Hoppas att ni haft en bra dag!!

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0