Morrn' morrn'

God morgon! Hoppas att ni sovit gott, det har jag. Även om jag gärna skulle sova några timmar till...

Det är andra dagen på STORK idag och vi ska fortsätta spela som igår.

Igår kväll kom det massa folk från kursen hit och åt middag. Det var väldigt trevligt och det var flera som inte varit här förut. Vi åt kycling med ris och daim-parfait till efterätt. Mycket uppskattat som vanligt när mamma gör mat ^^ Sen satt vi och pratade om allt och inget och den dåliga dirigenten.

Vi tänkte kolla på en kort film när alla gått hem, men jag var så otroligt trött... Så vi sket i det :P

Jag borde så plugga till Kultur & Idéhistoria-provet vi har måndagen efter lovet. Fuck fuck fuck asså!! Jag har inte pluggat någonting >.< Men när jag kommer hem så ska jag verkligen försöka få det gjort att plugga!! :O

Nu ska jag nog bädda och gå upp och äta frukost.

Ha en bra dag, jag kanske hör av mig när jag kommer hem om jag inte är helt lost i pluggandet... *host* Fat chance! (a)

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0