Whoops!! ^^

Hoppsan! Nu var det ett tag sen jag skrev... Men det blir så ibland ;)

I helgen var jag på blidö med Julia, Jennifer och Pernilla. Det var väldigt trevligt :D Vi hade hur mysigt som helst. Tjockade oss i onyttigheter och tittade på massa film. Brokeback Mountain kan man ju helt enkelt inte tröttna på och The Notebook är väääääldigt bra :O Jag hade inte sett den tidigare, men ska ses flera gånger kan jag ju säga ;)

Nu i veckan har vi haft TEMA-vecka. Inne på de två sista dagarna nu. Vi ska göra en grej som heter performance imorgon. Vår grupp har ett bra sådant ^^ Fast det har nog alla andra grupper också, alla är väldigt kreativa :P temat är EKO-frossa. Nu ska jag plocka ihop lite skräp och Någon sorts kostym till mig :)

Martina håller på att hjälpa mig med en snygg design till bloggen. Den blir säkert jättebra, men eftersom jag inte har några vettiga bilder på datorn så kommer en ny design senare med mina bilder ;) Jag hoppas att designen kommer upp snart ^^

Nu måste jag göra mig i ordning, jag vill ju inte komma sent :P Börjar visserrligen halv elva, men ändå (a)

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0