Uppdatering!!

Det blir en supersnabb uppdatering nu innan jag lägger mig ^^

Jag har ju inte uppdaterat på hur länge som helst :O Men imorgon ska mamma jobba så jag får lite tid framför datorn^^

Jag är så otroligt inte pepp på skolan på måndag, men det finns ju inte så mycket göra åt, bara att bita ihop och vänta på sommarlov... :)

Det blir till att börja träna regelbundet nästa vecka :D Ska bli så sjukt skönt!!

Övernattning med Jennifer på söndag, hos henne eller mig vet jag inte :P Men det ska bli kul att träffa tjejen!! Det var ett tag sedan och jag har saknat henne :D <33

Nu ska jag ev. kolla ett avsnitt True blood, men jag orkar nog inte :P


God natt
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0